Taśma klejąca z logo – czy chodzi tylko o to, by dobrze kleiła?
Nawiązując do definicji konia z pierwszej polskiej encyklopedii – jaka jest taśma, każdy widzi. Ma dobrze kleić, ma być wytrzymała, ma mieć jak najlepszy stosunek ceny do jakości, a nadruk na niej ma być wyraźny. Do realizacji tych celów wystarczy taśma w dowolnym kolorze, prawda? A jednak właściciele firm na całym świecie kupują droższe taśmy personalizowane – z logo, z własnym nadrukiem. Po co? Żeby skorzystać z mocy marketingu detali.
- Nadruk na kartonie
- Wypełnienie paczki
- Taśma klejąca z logo firmy
- Pieczątka spójna z identyfikacją wizualną firmy
- Liścik do zamówienia
To wszystko są detale, które wzmacniają wizerunek Twojej marki, ulepszają doświadczenie Twojego klienta i sprawiają, że marka daje wrażenie spójnej, z pomysłem i dopracowanej w najdrobniejszych szczegółach.
Obecnie o zakupach, o powrocie do danego sklepu / producenta / dostawcy decydują drobiazgi. Nawet jeśli wcześniej o tym nie wiedziałeś, wiesz to teraz, więc czas wdrożyć te działania w Twojej firmie.
Taśma z nadrukiem – logo firmy, a może indywidualny nadruk?
Taśmy z nadrukiem – dziś to wiele więcej możliwości niż jeszcze kilkanaście, a nawet kilka lat temu. Technologia druku, łączenie materiałów, właściwości klejów, projekty i wyceny online – wszystko postępuje i wystarczy świadomie z tego skorzystać.
Nadruk na taśmie klejącej może być logotypem lub innym znakiem graficznym. Niektórzy producenci taśm samoprzylepnych zaoferują Ci projekt graficzny taśmy w cenie. Konieczne będzie jedynie przesłanie np. logo.
W jakim formacie najlepiej przesyłać grafiki do projektu taśmy?
- najlepiej – cdr
- eps
- ai
- najmniej pożądane – jpg, gif, tif
Od jakości przesłanej grafiki zależeć będzie jakość wydruku. Z rozpikselowanego logotypu nie wyczaruje się niestety satysfakcjonującej jakości obrazu na taśmie.
Sprawdź, co zrobić, żeby lepiej pakować.
Lepsze pakowanie, czyli jakie?
Z jednej strony lepsze dla Twojego odbiorcy, czyli robiące lepsze pierwsze wrażenie, zapewniające lepsze doświadczenie otwierania i pierwszego kontaktu z produktem. Z drugiej strony lepsze dla Ciebie, czyli bezproblemowe, wydajne, odpowiadające specyfice Twojego biznesu (m.in. czy wysyłasz duże paczki, czy raczej mniejsze albo czy jesteś marką opowiadającą się za ekologią).
Przejdźmy więc do technicznych szczegółów Twojej taśmy. Zobacz, jakie masz możliwości:
- Nośnik – folia lub papier
- Klej – akryl głośny, akryl cichy, hot melt, klej solvent, klej freezer
- Nadruk – SIAT (nawierzchniowy) lub SANDWICH (nieścieralny)
Niewiele Ci to wszystko mówi? Możliwe, że do tej pory nie poznałeś wszystkich możliwości, jakie oferują taśmy klejące z nadrukiem. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nich więcej, przejdź do innych naszych artykułów. Prostym językiem wyjaśniamy wszystko, co o taśmach warto, żebyś wiedział.
Taśma klejąca z logo – ile kosztuje?
Zamiast orientacyjnych cen zaproponujemy Ci dokładną wycenę w kilka sekund w kalkulatorze online. Przejdź do niego już teraz, sprawdź różne warianty i dowiedz się, jaki jest koszt taśmy klejącej z Twoim logo!